توجه

بازدید کننده محترم ، این سایت به همراه دامنه ، با سامانه مدیریت محتوا (CMS) دروپال Drupal با کلیه امکانات ، واگذار می شود . در صورتی که فعالیت های شغلی یا کسب و کار مرتبط دارید برای نقل و انتقالات دامنه و وب سایت به شکل کامل با شماره تماس 09388760510 یا 09126116240 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی در تلگرام یا واتس آپ پیام بگذارید .

اطلاعات کلی : 

نام دامنه : irinvent.ir

توضیح مفهوم دامنه : ir مخفف iran (ایران) – invent = اختراع

نام سایت : مرجع ابداعات و اختراعات ایران

مدل فعالیت : درج ابداعات و اختراعات داخلی ، اطلاع رسانی برای تامین کالا یا خدمات ابداعی ، ثبت نام مخترعین و مبتکرین برای تبلیغات محصول و خدمات نوآورانه ، نشریه الکترونیکی ادواری معرفی ابداعات ، شرکت در نمایشگاه ابداعات و اختراعات سالیانه بنیاد ملی نخبگان و انجمن مخترعین ایران و ... و ارائه گزارش از اختراعات موجود

مدت زمان اعتبار دامنه : 29-01-2020 مصادف با چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۸

قدمت دامنه : 8 سال (زمان ثبت اولیه : 2011-01-15 مصادف با شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹)

ساخت زانو بوسیله پرینترهای سه بعدی

پیغام خطا

Notice: Undefined index: new_technology in addtoany_entity_view() (line 37 of /home/irinvent/domains/irinvent.ir/public_html/sites/all/modules/addtoany/addtoany.module).

به تازگی پرینترهای سه بعدی به کمک پزشکان آمده اند و پزشکان بوسیله آن ها توانسته اند استخوان بندی و اجزای بدن انسان را بازسازی نمایند. و اما به تازگی شرکتی در ماساچوست آمریکا دستگاهی اختراع کرده است که به پزشکان این اجازه را می دهد که برای بیماران خود زانوی سفارشی طراحی نمایند.بله این دستگاه ترکیبی از عکس برداری CT (سی تی اسکن ) و نرم افزار مدل سازی برای چاب سه بعدی است. این دستگاه می تواند کمک بسیاری به بیماری مثل درد ناشی از بی ثباتی مفاصل کمک نماید. پزشکان توانسته اند با استفاده از این دستگاه به یک نوجوان که مشکل راه رفتن داشته است کمک نمایند . با توجه به آماری که وجود دارد سالانه 700.000 نفر در سال جراحی زانو انجام می دهند.

به گفته ی یکی از بیمارانی که این عمل بر روی آن انجام شده گفته : درمان من خیلی ساده انجام شده و من خیلی سریع حرکت کردم و همانند یک زانوی طبیعی عمل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این اختراع مراجعه نمایید.     www.conformis.com