توجه

بازدید کننده محترم ، این سایت به همراه دامنه ، با سامانه مدیریت محتوا (CMS) دروپال Drupal با کلیه امکانات ، واگذار می شود . در صورتی که فعالیت های شغلی یا کسب و کار مرتبط دارید برای نقل و انتقالات دامنه و وب سایت به شکل کامل با شماره تماس 09388760510 یا 09126116240 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی در تلگرام یا واتس آپ پیام بگذارید .

اطلاعات کلی : 

نام دامنه : irinvent.ir

توضیح مفهوم دامنه : ir مخفف iran (ایران) – invent = اختراع

نام سایت : مرجع ابداعات و اختراعات ایران

مدل فعالیت : درج ابداعات و اختراعات داخلی ، اطلاع رسانی برای تامین کالا یا خدمات ابداعی ، ثبت نام مخترعین و مبتکرین برای تبلیغات محصول و خدمات نوآورانه ، نشریه الکترونیکی ادواری معرفی ابداعات ، شرکت در نمایشگاه ابداعات و اختراعات سالیانه بنیاد ملی نخبگان و انجمن مخترعین ایران و ... و ارائه گزارش از اختراعات موجود

مدت زمان اعتبار دامنه : 29-01-2020 مصادف با چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۸

قدمت دامنه : 8 سال (زمان ثبت اولیه : 2011-01-15 مصادف با شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹)

دستگاه راهنمای نابینایان برای اطلاع از محیط اطراف خود

پیغام خطا

Notice: Undefined index: new_technology in addtoany_entity_view() (line 37 of /home/irinvent/domains/irinvent.ir/public_html/sites/all/modules/addtoany/addtoany.module).

این دستگاه دارای یک جی پی اس و نر م افزاری برای برقراری ارتباط با خود دستگاه از طریق بلوتوث است. دستگاه به مکان هایی همانند مغازها و یا مکان های تفریحی متصل شده و افراد نابینا را در جستجو کردن مسیر خود و اطلاعات از ساختمان های اطرف فرد یاری می کند.

 

این دستگاه از چندین سنسور استفاده می کند، زمانی که فرد نابینا در شعاع 92 متری یک ساختمان قرار گیرد اطلاعات مربوط به آن ساختمان در گوشی فرد ظاهر می شود ، در این اطلاعات جزئیاتی مختلف مثل نام ساختمان و یا خدماتی که ارائه می دهد قرار دارد.  فرد نابینا زمانی که صفحه موبایل را لمس می کند نرم افزار آن را به یک فایل صوتی تبدیل و سپس پخش می کند.

این دستگاه توسط یک باتری لیتیومی 3 ولت کار می کند در حال حاضر شرکت سازنده در حال جذب سرمایه برای تولید بیشتر و افزایش آگاهی از این سیستم است. آن ها امید دارند که بزودی  این فناوری در سراس مدارس ، دانشگاه ها و موسسات کسب و کار در سرتا سر جهان گسترش یابد.

قیمت این دستگاه 129 دلار است.