توجه

بازدید کننده محترم ، این سایت به همراه دامنه ، با سامانه مدیریت محتوا (CMS) دروپال Drupal با کلیه امکانات ، واگذار می شود . در صورتی که فعالیت های شغلی یا کسب و کار مرتبط دارید برای نقل و انتقالات دامنه و وب سایت به شکل کامل با شماره تماس 09388760510 یا 09126116240 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی در تلگرام یا واتس آپ پیام بگذارید .

اطلاعات کلی : 

نام دامنه : irinvent.ir

توضیح مفهوم دامنه : ir مخفف iran (ایران) – invent = اختراع

نام سایت : مرجع ابداعات و اختراعات ایران

مدل فعالیت : درج ابداعات و اختراعات داخلی ، اطلاع رسانی برای تامین کالا یا خدمات ابداعی ، ثبت نام مخترعین و مبتکرین برای تبلیغات محصول و خدمات نوآورانه ، نشریه الکترونیکی ادواری معرفی ابداعات ، شرکت در نمایشگاه ابداعات و اختراعات سالیانه بنیاد ملی نخبگان و انجمن مخترعین ایران و ... و ارائه گزارش از اختراعات موجود

مدت زمان اعتبار دامنه : 29-01-2020 مصادف با چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۸

قدمت دامنه : 8 سال (زمان ثبت اولیه : 2011-01-15 مصادف با شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹)

تولید برق پاک از ادرک شیشه ای

پیغام خطا

Notice: Undefined index: new_technology in addtoany_entity_view() (line 37 of /home/irinvent/domains/irinvent.ir/public_html/sites/all/modules/addtoany/addtoany.module).

به نام خدا

گروهی از هنرمندان و مهندسان خوش ذوق بریتانیایی امسال  در مسابقه ای مفهموی در کپنهاگ آلمان  طرح غول پیکر مجستمه ساختمانی شیشه ای شناورد در آب همانند اردک را داده اند.

 

این ساختمان که بسیار غول پیکر طراحی شده است هم می توانند انرژی پاک تولید کند و هم می تواند مکانی برای جذب گردشگران زیادی باشد.

این اردک که یک ژنراتور انرژی های تجدید پذیز به حساب می آید و هچنین این مجسمه به مردم می فهماند که زندگی اردک ها که زادگاه اصلی آن ها در شمال قطب شمال است در خطر زیست محیطی قرار دارد. این اردک تحت پوشش فتوولتائیک ساخته شده است.

در داخل این مجسمه توربین های بادی غول پیکری وجود دارد که باعث تولید برق پاک می شود.