توجه

بازدید کننده محترم ، این سایت به همراه دامنه ، با سامانه مدیریت محتوا (CMS) دروپال Drupal با کلیه امکانات ، واگذار می شود . در صورتی که فعالیت های شغلی یا کسب و کار مرتبط دارید برای نقل و انتقالات دامنه و وب سایت به شکل کامل با شماره تماس 09388760510 یا 09126116240 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی در تلگرام یا واتس آپ پیام بگذارید .

اطلاعات کلی : 

نام دامنه : irinvent.ir

توضیح مفهوم دامنه : ir مخفف iran (ایران) – invent = اختراع

نام سایت : مرجع ابداعات و اختراعات ایران

مدل فعالیت : درج ابداعات و اختراعات داخلی ، اطلاع رسانی برای تامین کالا یا خدمات ابداعی ، ثبت نام مخترعین و مبتکرین برای تبلیغات محصول و خدمات نوآورانه ، نشریه الکترونیکی ادواری معرفی ابداعات ، شرکت در نمایشگاه ابداعات و اختراعات سالیانه بنیاد ملی نخبگان و انجمن مخترعین ایران و ... و ارائه گزارش از اختراعات موجود

مدت زمان اعتبار دامنه : 29-01-2020 مصادف با چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۸

قدمت دامنه : 8 سال (زمان ثبت اولیه : 2011-01-15 مصادف با شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹)

HHO کاهنده مصرف سوخت

پیغام خطا

Notice: Undefined index: invent_iran in addtoany_entity_view() (line 37 of /home/irinvent/domains/irinvent.ir/public_html/sites/all/modules/addtoany/addtoany.module).

  این محصول روی برخی خودرو ها شاید تاثیراتی داشته باشد ولی در کل برای ماشین هایی با طراحی مناسب و بروز تاثیر مناسبی ندارد .

همچنین به دلیل تاثیرات جانبی و مشکلات استفاده از آن کلا توصیه نمی شود.

 

این در حالی است که برخی دانشگاه های آمریکا این محصول را به فروش می رسانند (تیم تحقیقاتی که بر روی این موضوع فعالیت می کرد یک نمونه از آن را با قیمتی بالا خریداری کرد)

 

این سیستم چگونه کار می کنند ؟

    این سیستم با استفاده از برق خودرو آب را به هیدروژن و اکسیژن تجزیه کرده و پس از مخلوط کردن آن با بنزین وارد محفظه احتراق می کنند .

ادعای تولید کنندگان آن این است که با توجه به سرعت بیشتر پیشروی شعله و قدرت انفجاری بالاتر هیدروژن و اکتان بالای آن و قدرت اکسیژن برای افزایش بهسوزی این کار می تواند بازده موتور را افزایش دهد .

اما دلایل عدم استفاده از این سیستم

 1- سیستم های مدرن خودرو بازده بالایی در سوختن بنزین دارند و نمی توان این بازده را مقدار قابل توجهی افزایش داد.

 2- انفجار هیدروژن به سمت داخل است نه خارج یعنی پس از انفجار کاهش حجم می دهد نه افزایش

 3- میزان انرژی آزاد شده توسط انفجار هیدروژن همان انرژی وارد شده به آن هنگام الکترولیز آب آست

 4- نگهداری این سیستم بسیار دشواری های مربوط به خود را دارد .

 5- مکانیزم الکترولیز در این سیستم چیزی شبیه به قالب سازی به روش اسپارک بوده و الکترود های الکترولیز به سرعت آسیب می بینند

 6- افزایش رطوبت در موتور و کاتالیزور می تواند ایجاد مشکلات غیر قابل پیش بینی ایجاد کند

نکته مهم ؟

  ممکن است سیستم های گران قیمت که برخی از این مشکل ها در آن حل شده برای برخی از ماشین ها خروجی داشته باشند اما ما اعتقاد داریم خرید ماشین به روز تر تاثیر بیشتری نسبت به نصب این سیستم های گرون قیمت دارند .

  همچنین بسیاری از مراکز سودجو برای کسب درآمد اطلاعات غیر واقع در خصوص این سیستم ها در اختیار کاربر قرار می دهند .

  همچنین پس از نصب این سیستم ها تغییراتی در قدرت موتور معمولا مشاهده می شود ولی این موضوع نشان دهنده کاهش مصرف سوخت نیست و حتی در برخی مواقع منجر به افزایش مصرف نیز می شوند .

 

در كنفرانس موسسه مهندسين برق و الكترونيك (IEEE) كه از بيست و نهم ژانويه تا دوم فوريه در پاريس برگزار خواهد شد، معرفي مي‌كند. در اين تحقيق "تيمور مالكي"، ديگر محقق ايراني و "آلبرت كيم"، دانشجوي دكتري مشاركت داشته‌اند.